Klacht: geen mail kunnen ontvangen of versturen

op 26 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ziggo, na al tweemaal iemand van ziggo te hebben gesproken en alles samen door gelopen te hebben heb ik nu al een paar weken geen mail en kan ook niets versturen.
Ik moest van uw personeel om een speciale link vragen.
Ik hoop dat daarmee mijn probleem wordt opgelost.
Met vriendelijke groeten Mevr. Wesselius
.
ps klantnr 13340061

Gewenste Oplossing:

Ik wil weer mail binnen krijgen en versturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maria wesselius