Klacht: Geen licentie,wél betaald, men zégt van niet!!!

op 25 september 2017 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is 99,36€ van m’n rekening gegaan naar avast, ik betaalde de 14de september, men zégt dat ze geen betaling hebben ontvangen en dus de bestelling hebben geannuleerd… Wat moet ik nu doen om m’n geld terug te krijgen? Wat een bedrog op die manier weeral waarbij ik hén niet eens kan spreken omdat geen nummer te vinden is…dát kan toch niet…

Gewenste Oplossing:

Ik ben in principe altijd tevreden als het eerlijk verloopt, kan niet goed tegen al dat onrecht en machtsmisbruik... maar ik heb iets gekocht, betaald, men zégt van niet! Ik zal tevreden zijn als men m'n geld terug stort. Dán hoef ik idd geen licentie meer... ik ben kwaad en voel me bedrogen, ben pijnpatient en moet elke cent omdraaien... ik dacht gewoon, met al dat internet bedrog... beter veilig zijn...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Axana