Klacht: geen levering/communicatie ipad air 2

op 05 juli 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17-06-2016 een ipad air 2 besteld die op voorraad was. Het is nu 05-07-2016 en mijn order heeft “hoge prioriteit” maar is vertraagd volgens het standaard antwoord dat ik kreeg.
Contact krijgen met dezer firma is nagenoeg niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

levering ipad

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ben2607

8 maanden geleden - Order is gecanceled. Ze melden dat het bedrag wordt terug gestort. Maar eens afwachten of dat gaat gebeuren......

Alle klachten die gemeld zijn door Ben2607