Klacht: geen levering werkblad bij levering keuken

op 23 maart 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Keuken besteld Ikea Nl in Heerlen, levering in Belgie Bilzen.10-03-2020Onze keuken is geleverd, zonder werkblad. Volgende dag, 11-03-2020 naar Heerlen om te vragen wanneer we dit konden verwachten. De medewerker heeft rondgebeld, het blad stond in Maastricht. ze zouden ons de volgende dag bellen. We kregen een mail vd transporteur, dat keuken en blad geleverd waren. Dus bel ik, 12-03-2020 naar Ikea. Ze zocht wat uit, en het blad was inderdaad gescand geweest en niet op de vrachtwagen geladen, nu zou het 3 april zijn.Veel te laat vond ook zij, er zou desnoods een koeriersdienst ingeschakeld worden. Kreeg dezelfde middag telefoon van Ikea, transporteur wist van niets want die hadden ze gebeld.Hoe kan die dan een mail sturen? Nou de medewerker zou naar leverancier bellen, en het blad was geleverd voor transport.Ik zei dat er wel een vergoeding tegenover most komen te staan. Nu zijn we bezig en zijn er 8 poten te weinig geleverd. Dus bel ik 21-03-2020 weer, en ook om te vragen voor t werkblad en nu leveren ze ineens niet door Corona, terwijl goederen verkeer nog wel mag .Akkoord in dit beleid, maar dit speelde zich 2 weken gelden al af,en geen telefoon, geen mail helemaal niets. Nu duurde dit telefoontje al 30 minuten, niet goedkoop. Enige vergoeding of compensatie zou heel netjes zijn en niet dat ze met Corona om de hoek komen, want de strenge regels waren er toen nog niet.

De service in Heerlen prima, de eerste 2 telefonische contacten prima.
Opvolging zeer slecht

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcnicole