Klacht: Geen levering van order 158291

op 29 september 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw,
We hebben een HDMI kabel, ordernummer 158291, besteld en nooit geleerd gehad.
Via ideal 12,95 euro betaald
Graag leveren of bedrag terugstorten
Mvg Arjan van den Broek

Gewenste Oplossing:

Bij levering of terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 30 september 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 00000000010