Klacht: Geen levering ontvangen

op 16 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben bij Otto op 2 juni een halkast besteld en het zou de volgende dag bezorgd worden .
De nacht van 2 juni kregen we een mail dat het de volgende dag geleverd zou worden tussen 9:30 en 12;30
Sinds dien heb ik me rot lopen mailen naar Otto en niemand kan ons wat vertellen .
Wel hebben we een rekening gehad maar er is niets geleverd.
Dit is toch te gek voor woorden!!
En op die rekeningoverzicht staat geleverd op 3 juni.
Hoe gek is dat

Gewenste Oplossing:

Dat het spoedig mogelijk bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 17 juni 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste N AGAROUD,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Op de gewenste bezorg datum was uw bestelling nog niet ontvangen door Extra@Home.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Inmiddels is de bestelling binnen gekomen. Ik heb u geprobeerd te bellen voor een bezorgafspraak, helaas geen gehoor en geen vm mogelijkheid.

U kunt bellen met 088-2363764 voor een afspraak. We zijn bereikbaar op zaterdag tot 18.00 uur en op doordeweekse dagen tussen 8.00 uur en 20.00 uur.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lina70