Klacht: Geen levering ontvangen

op 16 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben bij Otto op 2 juni een halkast besteld en het zou de volgende dag bezorgd worden .
De nacht van 2 juni kregen we een mail dat het de volgende dag geleverd zou worden tussen 9:30 en 12;30
Sinds dien heb ik me rot lopen mailen naar Otto en niemand kan ons wat vertellen .
Wel hebben we een rekening gehad maar er is niets geleverd.
Dit is toch te gek voor woorden!!
En op die rekeningoverzicht staat geleverd op 3 juni.
Hoe gek is dat

Dat het spoedig mogelijk bezorgd wordt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 17 juni 2017 om 14:00 geantwoord

Beste N AGAROUD,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Op de gewenste bezorg datum was uw bestelling nog niet ontvangen door Extra@Home.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Inmiddels is de bestelling binnen gekomen. Ik heb u geprobeerd te bellen voor een bezorgafspraak, helaas geen gehoor en geen vm mogelijkheid.

U kunt bellen met 088-2363764 voor een afspraak. We zijn bereikbaar op zaterdag tot 18.00 uur en op doordeweekse dagen tussen 8.00 uur en 20.00 uur.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lina70