Klacht: Geen levering, geen reactie op mail of telefoon

op 27 juni 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerder bij Sarenza besteld. Ging prima. Nu blijft de bestelling uit en ook geen reactie op mail. Als ik m\’n bestelling volg, kom ik uit bij \”planning wordt gemaakt\”, maar het pakket is nu, 10 dagen na de bestelling nog niet eens aangeboden bij DHL. Heb er een Klarna factuur voor. Kom ik nog onder de betaalverplichting uit?

Gewenste Oplossing:

Binnen 2 dagen alsnog levering van de schoenen, maar inmiddels liever m\'n geld terug! (Einde betaalverplichting).

28 juni ineens toch bestelling ontvangen. Klaar over en uit. Nooit meer bij sarenza!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marionn