Klacht: Geen levering en slechte service

op 24 april 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

In december een product besteld (Pen met camera en opnameapperatuur). Na vier mailtjes is dit product in april nog niet geleverd! Continu kreeg ik terug dat het nu goed kwam en dat ze de verkoopafdeling gingen contacten. Keer op keer hoorde ik niets en werd er uiteraard niets geleverd. Ze komen je absoluut niet tegemoet. Midden april was ik na het zoveelste zelfde mailtje er klaar mee en heb ik de bestelling laten annuleren. Ik hoop dat ik nu het geld maar terug krijg….. Ik lees dat dit bij heel veel klanten op deze manier gaat. Pas op met iets hier bestellen! Ik doe het nooit weer in ieder geval.

Wanneer ze de klacht vanaf het begin serieus zouden nemen in plaats van het probleem totaal niet aan te pakken en de klant hierdoor alles behalve het gevoel krijg dat het serieus wordt genomen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 08:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jodydg