Klacht: Geen levering en geen response

op 27 maart 2020 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 maart 2020 heb ik Eur 9,23 betaald voor een verjaardagskaart die niet bezorgd is. Aansluitend heb ik 4x op diverse dagen gemaild en het contactformulier ingevuld met het verzoek om de oorzaak na te gaan cq mij te compenseren voor de niet geleverde dienst. Anno 27 maart 2020 is er nog geen enkel teken van leven vanuit Greetz.

Gewenste Oplossing:

Alsnog de kaart leveren of anders geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 15 april 2020 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ronald,
Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de late reactie.
Wanneer ik kijk in het systeem zie ik dat er inmiddels contact is geweest.
We hebben het bedrag naar je terug laten storten, ik ga ervan uit dat dit reeds is ontvangen.
Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.
Fijne dag gewenst en blijf gezond.

Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door RPFD