Klacht: Geen levering

op 02 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteravond 31-5 online een televisie bestelt en die zou vanavond 1-6 thuisbezorgd worden tussen 18:00 en 22:00 uur. Via de e-mail heb ik een bericht ontvangen dat de bezorger onderweg was en dat deze vóór 22:00 uur bezorgd zou worden. De televisie is dus nooit bezorgd. Ik heb geen bericht ontvangen dat de bezorger niet meer zou komen, ze hebben niks laten weten.

Ik vind dit persoonlijk heel onprofessioneel. Ik hoop dat jullie mij tegemoet komen in dit probleem.

Gewenste Oplossing:

Zoals ik hierboven heb aangegeven, ik zou het netjes vinden als jullie mij tegemoet komen met misschien een korting die van de prijs van mijn televisie afgaat. Ik ben namelijk de hele avond thuis gebleven omdat het bezorgd zou worden. Ik had anders namelijk kunnen werken dus heeft mij dit in principe geld gekost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Coolblue

4 jaren geleden - Beste Daniël, Bedankt voor je review en de tijd die je hebt genomen om dit te schrijven. De afgelopen dagen hebben storingen de vervoerders getroffen waardoor de levering niet ging zoals het hoorde. Daar hoor jij natuurlijk niet de dupe van te zijn en dat is zeker niet onze standaard. Duizendmaal, duizendmaal excuses hiervoor. Wij begrijpen natuurlijk dat dit voor enorm veel ongemak zorgde daar je natuurlijk niet altijd thuis bent. Daarom hebben wij een kleinigheid naar het bij ons bekende e-mailadres verstuurd. Hopelijk kan je deze ongelukkige ervaring een plek geven en ons in de toekomst een kans geven om je te laten zien hoe het wel hoort te gaan. Als je verder nog vragen hebt, dan staan wij dan ook dagelijks tot 23:59 uur voor je klaar. Groeten, Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dbrandsma