Klacht: Geen levering

op 28 november 2016 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 oktober de bestelling gedaan tot op heden 1 mailtje gehad.
Ik heb gevraagt, indien binnenn 5 dagen niet geleverd, het geld retour daar hebben ze niet op gereageerd.

Het ergste vind ik dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn.

ORDER2016-1031-00000 geplaatst op 31-10-2016 09:33:07

Gewenste Oplossing:

Geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman.vaneeten