Klacht: Geen levering

op 27 september 2016 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden besteld, hier ook orderbevestiging van gekregen, maar tot nu toe niets ontvangen. Op e mails wordt niet gereageerd!!!

Gewenste Oplossing:

Als er geleverd wordt of het geld wordt terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Nicole 1966

1 maand geleden - Inmiddels zijn we al weer twee weken verder. Ruim twee maanden !!!! Na bestelling nog steeds de helft niet geleverd. Wordt hier moedeloos van kado bon! Jullie moeten je schamen dat je deze bonnen nog durft te verkopen . Ik wacht op aktie van jullie kant ipv reactie!šŸ˜”šŸ˜”šŸ˜”

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole 1966