Klacht: Geen levering!

op 24 augustus 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Chauffeur extra home van postnl gaf aan niet bij de voordeur/entree hal / te kunnen komen ivm afzetting ???!! Ik ben zodoende naar beneden gelopen en zag tot mijn verbazing dat meneer gewoon een foto heeft genomen van afzettinghek die langs (lees goed!! Langs!!) De weg geplaatst is !!dus niet op de weg !!! Er is notabene de wiensdagmarkt hier dus iedereen moet er met de auto kunnen komen!!!

De communicatie ging via mijn vriendin haar telnr die op haar werk zat ! Dus ik kon het niet op tijd naar beneden gaan! Zij belde mij en ondertussen is de chauffeur gewoon weggegaan en niet eens een kaartje in de bus gedaan!!

Echt SCHANDALIG!!

Vandaag naleveren!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 25 augustus 2016 om 10:03 geantwoord

Geachte heer Alidarso,

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Bij navraag bij de chauffeur blijkt dat bij de afzetting al diverse bussen en auto`s geparkeerd stonden en zijn vrachtwagen daar niet meer tussen kon. De chauffeur heeft nog geprobeerd om ergens anders in te rijden, maar dat was een straat met eenrichting verkeer.

Het briefje in de bus is de werkwijze van een niet thuis melding va PostNl Pakketservice. Onze chauffeurs doen dat niet. De niet thuis melding van Extra@Home komt via een sms met een bezorgkalender naar het in de order staande mobielnummer.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door qellonxp