Klacht: Geen leuk verblijf

op 21 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Center parks ik heb jullie vorige week ook al een bericht gestuurd via de E mail maar hier krijg ik tot op heden geen antwoord.
Ik betaal voor 10 dagen bijna 2000 Euro er was zoveel stuk , kapot lange looproutes geen brood op zondag , maar ik ga alles niet meer opnoemen is allang doorgegeven, maar tot op heden Totaal geen Reactie van jullie terug.
Doe mij op een normale manier een bericht terug.
Jullie zullen ons bij welke Center parks niet meer zien er is een gebaar van 100 euro van jullie geweest Maar dit en wat er verder allemaal nog meer Bar en Boos was komt er geen reactie.
Jullie vragen via de mail dan ben je nog niet eens thuis een beoordeling,Die vul je netjes in ,maar hier hoor je niets meer van terug, Nee het park is weer vol Het geld stroomt weer binnen en van de klachten van klachten van de vorige week hoort niemand iets meer weer .
Waarom niet even een persoonlijk berichtje terug?
Bij geen reactie terug voel ik mij een nummer en geen klant!
Ik betaal hier voor mijn gezin DIK VOOR anders geen Center Parks meer!!

Gewenste Oplossing:

Bij een antwoord en een oplossing!!
Zo ga je toch niet met je Gasten om.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 oktober 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bertkeizerolst@home .nl