Klacht: geen lessen

op 04 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij beide basic fits is ruim van tevoren bekend dat er geen instructeur is, kan men ruim van te voren zorgen voor vervanging, wat blijkbaar niet lukt. Bij beide is dan de intentie om een virtuele les in te zetten, waar ik niet voor betaal, maar goed. Maar de virtuele les werkt dan niet, dus er is geen les.

Dit is nu in korte tijd 2 maal voor gekomen, dat vind ik echt teveel. Een virtuele les hoef ik al niet te accepteren maar geen les gaat te ver, zeker omdat ruim van tevoren bekend was dat de instructeurs niet aanwezig zijn.

Altijd live lessen en bij grote uitzondering een virtuele les.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

11 maanden geleden - Beste Ryan, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen. Om welke live les gaat dit ? Ik zie je bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 juni 2016 om 09:10 geantwoord

Beste Ryan,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb zojuist gesproken met de teamleiders van beide clubs wat betreft de lessen die helaas niet zijn doorgegaan.

De reden hiervan is, omdat wij geen vervanging konden vinden voor de lessen RPM en Bodypump.

Door een storing bij zowel de club in Eindhoven PSV stadion als bij Eindhoven Aalsterweg was het niet mogelijk om een virtuele les te starten wat erg vervelend is.

Deze storing is uiteindelijk maandag opgelost waarvoor onze excuses.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ryan van Hooft