Klacht: Geen krant ontvangen.

op 03 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Damme,

Hartelijk bedankt voor het doorgeven van uw bericht. Wij hebben uw account bekeken en gezien dat u de gemiste krant reeds heeft doorgegeven. Wij hebben dit ook doorgegeven aan ons distributiecentrum en doen ons best de bezorging weer optimaal te krijgen. Ook hebben wij de Vrouw met de post nagezonden, aangezien deze bij de vrijdag editie zit.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet,

Monique

Alle klachten die gemeld zijn door donnee