Klacht: Geen krant in mijn bus.

op 25 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Bunt,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is voor u om de krant niet bezorgd te krijgen. U rekent immers op een dagelijke bezorging van De Telegraaf.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij zullen hierover contact opnemen met de bezorgdienst om te voorkomen dat dit zich nogmaals voordoet. Ook verlengen wij uw betaalperiode met een extra dag ter compensatie.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijk groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jaap van de bunt