Klacht: geen korting gekregen

op 26 december 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Vandaag wilde ik 2 spijkerbroeken kopen er zat een sticker op met 40 procent korting.
Bij de kassa bleek dat de korting niet gegeven kon worden, want mensen zouden stickers zomaar plakken???? VREEMD want ik had 2 broeken en in de winkel lag nog een hele stapel van tenminste 20 broeken.
Ik denk dat als een winkel korting beloofd je dan bij de kassa dan niet kan zeggen : mensen plakken stickers.
Erg misleidend.

Dat ze toegeven een fout gemaakt te hebben en zeker geen arrogante houding naar de klant toe laten zien.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 26 december 2017 om 20:01 geantwoord

Hoi Yvonne!

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Je kan via verschillende winkels nep-kortingsstickers kopen. Helaas zijn er regelmatig klanten die deze stickers op artikelen plaatsen en vervolgens 1 van de artikelen kopen, in de hoop dat het minder opvalt. Om deze reden is de prijs in de kassa altijd leidend.

Daarentegen schrik ik er wel van dat je aangeeft dat de medewerker een arrogante houding had. Dit Is uiteraard niet de service die wij willen leveren. Ik zal hiervan een melding maken bij ons filiaal in Den Haag, zodat dit met de medewerkers besproken kan worden.

Ik wens jou nog een hele fijne avond toe!

#bcare/Scott

Alle klachten die gemeld zijn door yvonneoudshoorn@hotmail.com