Klacht: Geen klantenservice

op 17 april 2020 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mis een factuur, die ik graag alsnog toegestuurd krijg. Ik heb het servicenummer van Infomedics nu drie keer gebeld, drie keer twintig minuten in de wacht gehangen met 9 wachtenden voor mij. Dit aantal wordt tijdens het bellen ook niet minder.

Gewenste Oplossing:

Als ze contact met mij opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 20 april 2020 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben Cardol