Klacht: Geen (klanten)service

cj77 op 21 december 2019 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Een apothekerskast besteld bij Xenos, deze werd keurig volgens afspraak en goed verpakt geleverd. De plaat aan de achterzijde zat niet goed vast. Op een stuk of 8 plekken waren de nietjes eruit gesprongen, bij één hoek een scheurbarst in de plaat en één hoek is beschadigd. Kan gebeuren, probleem is zelf makkelijk op te lossen, tenminste opnieuw bevestigen van de achterwand. Het lijkt erop dat we een showmodel hebben ontvangen, gezien de beschadigingen.
Op de dag van levering meteen de klantenservice gemaild. In de bevestiging stond dat ze binnen 4 werkdagen reageren. Dat is erg lang maar oké. In de FAQ staat dat het streven is om binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren!?!? Dat is wel heel extreem. Ruim een week later niets vernomen. Via sociale media geprobeerd contact te krijgen maar geen reactie, terwijl ze wel berichten posten. Daarop gereageerd, maar opnieuw geen reactie. Zelf nog een bericht gepost waarin ik ze heb getagd, inderdaad geen reactie. De bevestiging die ik had ontvangen na het sturen van de mail beantwoord, daarop eveneens geen reactie. Inmiddels zijn we twee weken verder. In FAQ staat dat ze altijd zullen zoeken naar een passende oplossing. Wellicht zijn ze nog aan het zoeken. Als het nou een simpel en goedkoop kastje is dan laat je het misschien zitten, dit was een dure kast.

Als ik een reactie krijg en er korting komt op de kast middels het terugbetalen van een gedeelte van de aankoopprijs, geen kortingsbon voor een volgende aankoop.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cj77