Klacht: Geen klantenondersteuning!

op 24 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Na boeking van een verblijf in Milaan (INNperfect room Milaan), kwamen wij ter plekke aan in een vuile achterbuurt van Milaan. De accomodatie helemaal niet te vergelijken met de foto’s. Bovendien was er slechts plaats voor 2 personen, terwijl er geboekt was voor 3 personen! Ons dochter had dus geen slaapplaats. Bij het verlaten van de accomodatie onmiddellijk contact opgenomen met booking, ze konden niks voor ons doen én bovendien hebben wij het verblijf moeten betalen terwijl er geen plek was voor ons allen. Booking staat niet achter zijn klanten, geen klantenservice maar enkel en alleen voor de verblijfplaatsen waar ze met samen werken! Betalen, geld, het enige wat ze interesseert!
Enkele dagen later kregen we bericht: NO SHOW. Terwijl wij maar al te goed aanwezig waren…

Bovendien hadden wijn nog een tweede hotel geboekt voor enkele dagen later, na verzoek aan booking om een overeenkomst te treffen aangezien wij ondertussen al 800(!)km verder zaten dan gepland konden zij zogenaamd niks voor ons doen. Wij hebben zelf contact opgenomen met dit hotel en konden maar al te goed een overeenkomst treffen, wij hebben uiteindelijk maar de helft moeten betalen ipv het volledig verschuldigde bedrag!! Booking doet helemaal geen inspanning!!

Wij wensen een terugbetaling van ons geld aangezien er niet voorzien was wat voorzien was!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Whitley-Murielle