Klacht: Geen kamer beschikbaar

op 07 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 maart 2016 heb ik een kamer gereserveerd voor 1 nacht van zaterdag 3 september tot zondag 4 september 2016 in het Mercure Hotel Würzburg am Mainufer te Würzburg.
Toen ik in het hotel aankwam, bleken zij geen bericht van uw organisatie te hebben ontvangen. M.a.w. er was geen kamer voor mij en mijn vrouw beschikbaar.
Na een vermoeiende reisdag was ik hierover zeer ontstemd!!

Gewenste Oplossing:

Redelijke compensatie voor de hinder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jansen.jh@hetnet.nl