Klacht: Geen internetbundel, na jaren opeens extra kosten hiervoor van meer dan 50 euro en zonder waarschuwing afgesloten.

op 03 februari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb bewust geen internetbundel afgenomen. Dit ging altijd goed. En ik was blij met Youfone. Opeens komt er data via internet binnen. En krijg ik een bericht dat ik een hoog bedrag aan data heb en zij de helft van de kosten op zich nemen als ik een internetbundel bij hen afneem. Ik mail dat ik het hier niet mee eens ben, en krijg bericht terug dat ik blij mag zijn dat zij toch de helft van de gemaakte kosten op zich nemen – verbruik waar ik dus nooit om heb gevraagd. En dan moet je dus ook een internetbundel bij hen gaan afnemen. Anders mag je het hele bedrag gaan betalen. En zij melden ook nog eens dat ik per post een klacht in mag dienen. Is een klacht per email niet genoeg! Als ik de rekening storneer, wordt ik zonder waarschuwing afgesloten. Ongehoord. In een tijd waarin zakelijk de mobiel niet te missen is. En ook met kinderen en anderszins bijna van levensbelang. Absoluut geen stijl.

Gelijk mij vandaag mij weer aansluiten. En het bedrag (dat ik inmiddels heb overgemaakt) voor het internetverkeer terugstorten op mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 februari 2014 om 12:58 geantwoord

Uitleg gegeven over dataverbruik. Aangeboden om mogelijkheid tot dataverbinding volledig te blokkeren op de sim. Blokkade i.v.m. betalingsachterstand is reeds verwijderd.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht.2