Klacht: geen internetbank geen mobiel bank

op 21 maart 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Meer dan 10 dagen kan ik niet internet bankieren en mobiel bankieren. Ik moest meer dan 4 keer de abn amro app verwijderen, en daarna weer installeren. Ik was vorige week zaterdag bij een kantoor van de ABN Amro, in Arnhem. MAAR ZE KUNNEN OOK NIETS TE DOEN. Wat is dit?!? Is dit een grap bank?

Ik wil mijn internetbank en mijn mobiel bank gebruiken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 21 maart 2017 om 12:57 geantwoord

Hi Stein,

Bedankt voor het telefoongesprek van net. Fijn dat ik je direct te pakken kreeg.
Goed om te horen dat mijn collega al voor je mee bezig is met de moeilijkheden via Internet & Mobiel Bankieren. Je kan dan straks via Facebook ook een reactie van hem verwachten op jouw klacht.

Om het overzicht te bewaren is het handiger ons via één kanaal te benaderen.
Als je toch nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dit uiteraard graag! Stuur ons dan een berichtje via Facebook. Dan helpen we je graag verder.

Fijne dag!

Lisette
ABN AMRO Webcare

Heeft op 21 maart 2017 om 18:05 geantwoord

Ik heb jullie gebeld. Jullie kunnen niets te doen! Ik heb met de IT dienst van de ABN amro gesproken. Ze kunnen ook niets te doen. Maar ze zeggen dat ik dit pasje WEER naar een kantoor van de ABN amro moet nemen. Omdat de nieuwe pas van jullie niet goed werkt. Ik heb dat gedaan. Maar nu moet ik weer 5 dagen voor de nieuwe pas wachten. Dus meer dan 15 dagen kan ik geen internetbank gebruiken. ECHT NIET NORMAAL!!!!!!! K**otzak bedrijf!!!! En in het kantoor van de ABN zei de medewerker, dat volgens haar het pasje goed werkt. DIT IS EEN GRAP BANK!!!!!

Bericht van ABN Amro

3 maanden geleden - Goedemorgen Stein, Ik snap echt dat je baalt dat je niet kunt Internet Bankieren en nu op je pasje moet wachten! Ik zou hier ook niet blij van worden. Als ik je verder had kunnen helpen had ik dat meteen gedaan. Maar op dit moment is het afwachten op de nieuwe pas. Dit proces kan ik helaas niet versnellen. Allerlei afdelingen binnen de bank hebben zich hierover gebogen. Het spijt me oprecht dat dit zo moeizaam verloopt. Ik ga er vanuit dat je volgende week weer kunt Internet Bankieren. Als dit anders loopt stuur ons dan weer een bericht via Facebook. Zoals telefonisch besproken is mijn collega via dat kanaal voor je bezig geweest en wij zullen je ook zeker weer helpen als dit nodig is na ontvangst van de pas! Met vriendelijke groet, Layla ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dhajdu83