Klacht: Geen Internet en Telefoon na overstappen

op 10 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 augustus heb ik voor mijn vader Internet en Bellen met nummerbehoud voor 10 euro per maand aangevraagd bij Ziggo als vaste TV-klant. Deze aanbieding kon ook per internet worden aangevraagd. Nu 5 weken verder is het resultaat dat KPN alles heeft afgesloten en mijn vader van 73 sinds woensdag 5 oktober geen internet en telefoon meer heeft. Mijn vader heeft talloze keren gebeld en is drie keer langsgeweest in Groningen. Er zijn twee keer monteurs langsgeweest. Ik heb al drie keer een uur gebeld en ben langsgeweest in Groningen bij de klantenbalie; zonder resultaat. Vanochtend werd tegen mijn vader in Groningen gezegd dat hij misschien vrijdag weer kan bellen….

Gewenste Oplossing:

- Per direct aangesloten op internet en telefoon
- Vergoeding voor alle kosten en compensatie voor alle stress die dit veroorzaakt
- Excuses van de directeur klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inkie tn