Klacht: Geen hulp bij prijzige Sonicare tandenborstel

op 25 januari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

In juli 2017 heb ik een Sonicare Diamond clean tandeborstel gekocht. Deze aanschaf was voor mij bijzonder prijzig maar aangezien ik slechte tanden en tandvlees heb, wilde ik deze investering doen. Tevens had het er mee te maken dat wij gingen emigreren waardoor ik niet goed wist wanneer ik weer bij een tandarts terecht zou kunnen.
Al snel na aanschaf (in augustus) begon de tandenborstel ontzettend veel lawaai te maken bij het poetsen. Na van alles geprobeerd te hebben, dit toch maar geaccepteerd omdat we toen al in het buitenland woonden. Sinds december 2017 doet de tandeborstel echter NiKS meer. Hij is/was altijd opgeladen, dus dit kan het probleem niet zijn.
Verschillende keren via de website van philips geprobeerd om deze klacht te melden en om een oplossing te vragen. Liefst zsm omdat ik niet zonder elektrische tandenborstel kan. De enigste reactie die ik via email ontving was het advies om de juiste tandeborstel er op te doen (van Phillips, maar die zit er ook op) en om de tandenborstel op te laden (!). Hierop heb ik gereageerd dat dit mij niks verder helpt aangezien dit niet de oorzaak van het probleem kan zijn en dus geen oplossing is. Ik krijg hier geen reactie op en ik zit dus nog steeds zonder goede tandenborstel – ondanks mijn flinke investering. Zeer teleurgesteld

Het aankoopbedrag retour ontvangen zodat ik in dit land een nieuwe kan kopen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alskling