Klacht: Geen goede oplossing centerparcs

op 09 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, ik heb gisteren een gegronde klacht geplaatst over ons verblijf op centerparcs park Zandvoort.
Dat deze gegrond is blijkt wel uit het feit dan cp snel met een voorstel kwam voor een oplossing. Echter had ik duidelijk aangegeven dat we niet weer gebruik willen maken van de diensten van cp, waarom zouden we? We zijn zeker niet tevreden dus zou het gek zijn dat we weer heen willen. We gaan dus niet akkoord met het voorstel en wensen een andere oplossing. Het gaat om cottage 320 in de week van 25 juli. Geboekt op naam van Boerstra.

Gewenste Oplossing:

Er hoeven geen schadevergoeding maar willen wel gewoon ons geld terug, op deze manier hadden we veel beter thuis kunnen blijven, geen stress, geen vies huis en goed meubilair en geen ongedierte.....
Dus oplossing, schadeloos stellen en geld retourneren. Ik heb geïnformeerd bij een advocaat en dit is op z'n minst een gepaste oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Yvokl