Klacht: geen goede of duidelijke antwoorden.

HGWK op 15 november 2022 over Asn bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sluiten klacht op andere site terwijl klacht niet is verholpen en er veel onduidelijk bij mij is.
Reageren nu weer niet.

Als ik het goed begrijp geeft het systeem wel aan limit verhoogd (op mijn verzoek 1 dag) maar gebeurd dan niet. Oplossing limit altijd 3 x hoger te zetten. Hoezo beveiliging en ze denken mee. Makkelijk risico is voor de klant.

Gewenste Oplossing:

duidelijkheid en fatsoenlijke oplossing en weer reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Asn bank over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Asn bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HGWK