Klacht: geen goede bezorging

op 04 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juni 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vos,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de krant regelmatig niet bij u bezorgd wordt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben naar aanleiding van uw ontvangen melding op 04 juni, contact opgenomen met de bezorgdienst. Wij gaan er daarom vanuit dat de bezorging vanaf heden weer naar wens zal zijn.

Mocht u problemen blijven ervaren met de bezorging dan verzoeken wij u vriendelijk om hier een melding van de blijven maken, want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging.

Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen op telefoonnummer 088-8248242.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door henk 1954