Klacht: GEEN GELIJKWAARDIG HOTEL GEKREGEN !

op 25 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

NA AUTOPECH MOESTEN WIJ HELAAS (“GEDWONGEN) LANGER DAN 1 NACHT IN BEIEREN “VERTOEVEN”. (UITEINDELIJK ZIJN HET 5 NACHTEN GEWORDEN )
NADAT WIJ GEDWONGEN MOESTEN VERTREKKEN, NA 1 NACHT (BIJ HOTEL 2) “DAS REINDERS” TE GRAFENAU TERWIJL WE VOOR 3 NACHTEN HADDEN GEBOEKT, ZOU BOOKING.COM DIT PROBLEEM SNEL VOOR ONS OPLOSSEN ! ZE ZOUDEN DE RESTERENDE 2 NACHTEN EEN VERGELIJKBAAR HOTEL VOOR ONS ZOEKEN. ALEEN DE KAMER ZOU IETS MINDER LUXE ZIJN VERDER ZOU ALLES GELIJKWAARDIG ZIJN !? BIJ DE BOEKING (VOOR HOTEL 2) (“DAS REINDERS” TE GRAFENAU) HEBBEN WE DE HELE SITUATIE UITGELEGD BETREFFENDE ONZE AUTO EN HET FEIT DAT WE DIRECT WILDE KUNNEN AFREIZEN ALS ONZE AUTO GEREED ZOU ZIJN. DAT ZOU ALLEMAAL GEREGELD WORDEN, WE ZOUDEN OP ELK MOMENT KOSTELOOS KUNNEN ANNULEREN.
INMIDDELS WAREN WIJ BEIDE ENORM GESTREST EN OVERVERMOEID TOEN WE TOT OVERMAAKT VAN RAMP , ZONDER TEKST OF UITLEG HET HOTEL MOESTEN VERLATEN. WE STONDEN BIJ DE LIFT TE WACHTEN MET ONZE BAGAGE TOEN BOOKING.COM BELDE EN ZEI EEN GELIJKWAARDIG HOTEL TE HEBBEN GEVONDEN. WE HOEFDE ALLEEN TE BEVESTIGEN OP DE LINK DIE ZE HAD VERSTUURD EN WE ZOUDEN DIRECT DOOR KUNNEN REIZEN NAAR EEN 3e GELIJKWAARDIG HOTEL.
DAAR BLEEK DUS GEEN ENKELE SPRAKE VAN TE ZIJN, WE ZIJN 2 NACHTEN VERBLEVEN IN EEN VIES,VERSLETEN EN OUBOLLIG , VRESELIJK HOTEL. UITEINDELIJK BLEEK DAT WE DAAR NIET KOSTELOOS KONDEN ANNULEREN EN ER GEDWONGEN 2 DAGEN MOESTEN VERBLIJVEN. OOK DIV. TELEFOONTJES NAAR BOOKING.COM LEVERDE GEEN ENKELE OPLOSSING OP VOOR DIT PROBLEEM. UITEINDELIJK KONDEN WE NAAR 2 NACHTEN VERTREKKEN DAAR ONZE AUTO EINDELIJK KLAAR WAS. WE MOESTEN WEL VOOR 3 NACHTEN BETALEN. EN HET GEHELE VERBLIJF IN DIT HOTEL WAS RONDUIT WAARDELOOS, TOTAAL NIET TE VERGELIJKEN EN GELIJKWAARDIG AAN ONS EERDERE HOTEL.

ALS WE COMPENSATIE KRIJGEN VOOR DEZE 3 NACHTEN EN MEN INZIET EN TOEGEEFT DAT ER GEEN ENKELE SPRAKE WAS VAN EEN GELIJKWAARDIG HOTEL.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 24091919