Klacht: geen geld terug van een retour artikel

op 27 mei 2021 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat jammer dat wij de bestelling van uw mandje hebben moeten annuleren.

Langs deze weg bevestigen wij dat uw terugbetaling is aangevraagd bij onze administratie.
Uw terugbetaling bedraagt: €53.99

Onze administratie zal dit verder in behandeling nemen en bovenstaand bedrag terugstorten op uw rekening. Dit zal binnen de wettelijke termijn van 14 dagen op uw rekening zichtbaar zijn. Dit was 6 mei en het geld nog steeds niet terug ontvangen. Ook reageren ze niet meer op berichten en email en wanneer ik bel dan zou het worden uitgezocht

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het volledige bedrag terug heb rente over de tijd dat ze mijn geld niet terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thea-roossien