Klacht: Geen geld terug retour

op 10 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben geprobeerd om in de ZARA-winkel te Eindhoven twee kleding-(baby)artikelen te retourneren (totaal €29,90), hetgeen wij als kraamcadeau hebben gekregen. Aangezien wij nooit in de ZARA kleding kopen, wilde wij graag ons geld terg (cash).
Echter de shopmanager gaf aan alleen een tegoedbon terug te willen geven. De reden: dat we niet dezelfde pinpas hadden waarmee de artikelen destijds waren betaald. Natuurlijk hebben we niet dezelfde pinpas, want het was een kraamcadeautje!
Dit vinden wij echt schandalig en absoluut niet klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Als we cash geld retour ontvangen voor de artikelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door viennawolters