Klacht: geen geld terug ontvangen en retourbedrag volgens mediamarkt niet correct

op 08 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Er is op 9 juni een inbouwkoelkast bezorgd, deze is direct weer meegenomen ivm verkeerde maten. hiervoor heb een bewijs van levering ontvangen waarop staat dat deze weer is meegenomen. vervolgens heb ik nu al meerdere keren contact gehad waarbij werd aangegeven door mediamarkt dat de koelkast nog niet terug was? en deze ergens in magazijn zou zijn? het is nu een maand geleden en het bedrag dat van mijn creditcard was afgeschreven is nu ook met rente afgeschreven van mijn reguliere rekening! vandaag heb ik gebeld en toevallig hebben ze met net gemaild dat het bedrag retour komt, dit kon ook nog eens langer dan 7 dagen duren. Wanneer ik kijk naar het bedrag zie ik dat alleen de koelkast wordt terugbetaald en niet de kosten voor het inbouwen die ik wel heb betaald dat 74,95!!

Ik wil mijn geld terug!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door summer-2016