Klacht: Geen geld terug na advies klantenservice.

op 04 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na bestellen van een E-ticket wilde we van een andere station vertrekken dan vermeld op de e-ticket.
We hebben contact gehad met de klantenservice van de NS, het advies was om een nieuw E-ticket te kopen en de gekochte E-ticket op te sturen per post naar de NS.
Nu krijgen we een brief met melding dat we niets terugkrijgen om er schijnbaar bij een E-ticket dit nooit kan worden gedaan.
Advies van de klantenservice is dus niet correct geweest

Gewenste Oplossing:

Dat we het geld terug krijgen van de E-Ticket die we hebben verstuurd naar de NS.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 augustus 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door avdbrandt