Klacht: geen geld terug maar ook geen voucher ontvangen

op 26 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Vanwege de corona-crisis heb ik onze vakantieweek in Cochem van 20-3 tot 27-3-20bleef, want diehad20 helaas moeten annuleren. Ik heb Belvilla gevraagd mij het reeds volledig betaalde bedrag terug te storten. Dit was volgens Belvilla niet mogelijk, maar in plaats daarvan zou ik een voucher ontvangen welke het jaar 2021 was te gebruiken. In april 2020 heb ik eens gebeld waar mijn toegezegde voucher bleef, want die had ik nog steeds niet ontvangen. Mij werd verteld dat ze druk bezig zijn alle vouchers en omboekingen te regelen, maar dat ik deze binnen enkele weken wel zou ontvangen. Nu weer bijna 2 maand later heb ik deze echter nog steeds niet ontvangen.

ik eis nu van Belvilla mij binnen 2 weken de voucher te doen toekomen, zo niet dan eis ik mij het volledig betaalde bedrag terug te storten.
Ik ben pas tevreden als het naar mijn tevredenheid is afgewikkeld.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van Dartel