Klacht: Geen geld terug en geen contact

op 22 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan twee maanden geleden heb ik mijn bestelling teruggestuurd van Light in the box. Ik had voor 130,98 euro kleding besteld waarvan 37,66 euro verzendkosten. Toen de bezorger aan de deur kwam vroeg hij om nog 40 euro douanekosten. Om deze reden heb ik mijn bestelling laten terugsturen. Dat was geen probleem volgens de bezorgdienst. Toen ik mijn geld niet ontving na een aantal weken, heb ik een mail gestuurd. Het antwoord was dat het nog 2 maanden kon duren. Inmiddels zijn die twee maanden voorbij en ben ik het zat. Ik wil graag mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik al mijn geld, of tenminste het grootste deel terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 mei 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hannah01