Klacht: Geen geld terug bij Corona-virus

op 15 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

In december al geboekt, huisje in Noordwijk. Deel 1 aanbetaling keurig gedaan. Bij 2e betaling heb ik twee keer naar Belvilla gemaild wat te doen nu er Corona is, het leek me niet verstandig de 2e betaling te doen,als ik straks alles weer moet annuleren i.v.m. Corona. Twee keer geen enkele reactie van Belvilla. Nu vlak voor de huur van het huisje in gaat krijgen we bericht dat we niets terugkrijgen van Belvilla, maar geen reactie op mijn vorige twee vragen – mails. Dit was de laatste keer dat we iets boekten bij Belvilla. Mocht iemand nog een tip hebben, graag. We balen goed. We kunnen ons geld maar 1x uitgeven voor een vakantie…….

Als we gewoon netjes ons geld terugkrijgen, wij hebben de Corona niet bedacht. We mogen niet met 6 personen in zo'n huisje, dus gaan we ook niet op vakantie toch?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jwvlist