Klacht: geen geld terug bij cash back actie

op 19 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Samsung wil geen 150,00 euro aan mij terugbetalen, omdat zij beweren mijn brief met alle bewijsstukken van de aankoop niet hebben ontvangen. Ik beschik over alle bewijstukken. Mijn klacht neemt men niet serieus, want men stelt simpel dat mijn klacht te laat is. De actie is afgelopen. Dit terwijl in de actie voorwaarden staat dat het wel 6-8 weken en soms dat 11 weken kan duren voordat het geld wordt overgemaakt. Ik wacht dus netjes lange tijd op mijn geld, ga er vervolgens om vragen en daarna word ik afgescheept. Zeer klantonvriendelijk en onbegrijpelijke afwijzing. Ik ben zeer ontevreden over Samsung. Gelukkig werkt het apparaat wel prima.

Gewoon voldoen aan de geld terug actie zoals beloofd wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Pronk, Wij betreuren dat u tot op heden nog geen cashback hebt ontvangen. Wij adviseren u om hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met onze actieafdeling, als u dit nog niet heeft gedaan, om de status van uw deelname op te vragen. Zij ontvangen de poststukken die door de consument wordt aangeboden om mee te doen aan onze acties. Via onderstaande e-mail adres is onze actieafdeling bereikbaar. samsung@consumercare.info Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Imran Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door judit1971