Klacht: Geen geld terug

op 03 juni 2021 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had iets gekocht maar door corona zoek ik niet in de winkel te passen dus ik vroeg of ik thuis kon passen en of ze geld terug gaven nu ga ik naar de winkel zeggen ze geen geld terug maar een te goed bon. Dit wil ik niet ik wil mijj geld terug en ook met deze tijd van corona moeten ze geld terug geven

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hunkemoller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NEREAA