Klacht: geen geld terug

op 31 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Belvilla weigert het geld terug te betalen terwijl we in ons recht staan .
We hebben onze vakantie in duitsland geannuleerd vanwege het uit de verhuur gezette vakantiehuis door de eigenaresse , de eigenaresse van de woning heeft geen geld ontvangen van belvilla en heeft toen besloten om het huis uit de verhuur te doen . aangezien wij geen andere woning willen en de situatie heel onzeker is om nog op vakantie te kunnen in de oostzijde van de harz [Sachsen-anhalt] hebben wij recht op teruggave van het geld . belvilla wil alleen werken met vouchers en wil het geld niet teruggeven .In de voorwaarden van de anvr staat duidelijk dat we recht hebben op ons geld ipv een voucher .Verder is belvilla nu ook niet meer bereikbaar want na twee uur in de wacht wordt de telefoon er gewoon opgegooid . Een diep trieste situatie en belvilla verliest zo al zijn klanten maar daar zullen de grootaandeelhouders wel schijt aan hebben , dan laten ze belvilla gewoon omvallen en starten ze weer op met een andere naam

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Breeden