Klacht: Geen geld terug

op 16 maart 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn vriend en ik zouden vandaag 16-3 naar centerparcs gaan.
We belde vorige week of het park nog wel open was en het zwembad etc. En op reservering zou dit nog open zijn.
Ze vroegen ons boekingsnummer en hun zeiden dat wij een ander huisjesnummer hadden en toen bleek het dat wij
Zonder dat ze het doorgegeven hadden een anders huisje terwijl wij een voorkeur hadden gedaan en we een bevestiging van ons voorkeurhuisje hebben gehad maar hij bleek geschilderd te moeten worden.
Wij hebben speciaal voor het meerdal gekozen voor het zwembad en wilde een compensatie vanwege het huisje en dat we niet optimaal gebruik kunnen maken van het zwembad waar je wel voor betaald.
We zouden een bon krijgen van 80 euro op ons volgende verblijf maar aangezien ik in de zorg zit kan ik niet zomaar vakantie aanvragen want het moest binnen een jaar zijn.
Toen kregen we na lang zeuren 80 euro aan kado bonnen.
Wij hadden toevallig zelf op de website het park in de gaten gehouden of het park zou sluiten en dat bleek gisteravond zo te zijn.
We hebben tot op nu nog niks gehoord over dat vandaag het park dicht gaat.
We willen ons geld terug
Wij hebben het kantoor van centerparcs gebeld en we hadden een assistent aan die lijn die niet vriendelijk was en toen we vroegen of we met iemand boven haar mochten praten kregen we nee te horen en werden we afgekapt.
We Hebben nu bij landal geboekt die wel vriendelijk zijn en respect hebben voor hun klanten.
We hebben het uitgelegd en hun zeiden dat het verplicht is dat je je geld terug krijgt.
We hebben wel een bon aangeboden gekregen met de waarde van het huisje.
Maar wij gaan niet meer naar centerparcs.
bij landal ook al genoeg meegemaakt maar word altijd netjes opgelost.

Ons geld terug

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gabxderk