Klacht: Geen geld terug

op 25 juli 2017 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden mijn ticket geprobeerd tr annuleren wegen opname ziekenhuis man. Ze zei natuurlijk kan je annuleren en krijg je voor 2 volwassen en 1 baby in totaal 611 euro terug. Van 950 euro…ik zei omdat het medisch is kan je toch volledige bedrag terug ontvangen. Ze zei ja je moet medisch verklaring opaturen waarin staat dat hij niet mag vliegen heb ik meteen volgende dag opgestuurd en ze hadden het op nette orde ontvangen. Alleen ik moest nog afwachten. Elke keer contact opgenomen en nog geen antwoord maar. Tot vandaag… dag van de vlucht krijg ik een antwoord dat ze niks voor mij kunnen doen. Dat ik niks kan ontvangen omdat het verlopen is maar voor de terug reis een vergoeding van 115 euro kunnen geven.ik ben dus zwaar opgelicht

Gewenste Oplossing:

Natuurlijk als ik mijn geld ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sun Express over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dusko_38