Klacht: Geen geld terug

op 02 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna 2 maanden terug 3 kledingstukken besteld, maar ze pasten niet dus ik heb ze een maand later teruggestuurd. Toen ik na 2 weken nog steeds niet had gehoord heb ik een mailtje gestuurd. Daar kreeg ik geen reactie op. Ondertussen een kleren bij asos vanuit Engeland besteld, deze had ik binnen 2 weken ontvangen en de helft terug gestuurd en mn geld terug gekregen. Ondertussen had ik nog niks vanuit nederland van H&M nog niks gehoord, dus ik heb gebeld. Ik werd heel lang in de wacht gezet met als antwoord nog maar even 3 weken te wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisavdfeer