Klacht: Geen geld retour en bestelling niet verstuurd

op 21 juli 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dit moment wacht ik al sinds begin jullie op zowel een terugbetaling van een kledingstuk en ook sinds begin jullie van een verzending . Ik krijg hen niet te pakken, ze reageren niet via email en telefonisch zijn ze niet te bereiken : al 15 x gebeld en na 10 minuten wordt verbinding verbroken .

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg en mijn bestelling bezorgd wordt en een reactie van hen hierover krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne19851