Klacht: Geen geld retour

op 11 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd via email, daarin ook geld retour gevraagd voor de maanden dat zij gesloten zijn ivm corona. Zij geven aan mijn abonnement op te zeggen. Maar weigeren, na 3 x vragen, te antwoorden op het gedeelte waarbij ik geld retour vraag.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik jet geld retour heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 mei 2020 om 08:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 mei 2020 om 11:28 geantwoord

Dank, maar wij kunnen niet inloggen op de site. Wij willen graag het geld retour ten tijde van corona

Alle klachten die gemeld zijn door Miguelv