Klacht: geen geld ontvangen

op 17 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 27 Okt.2012 heb mijn zoon 2TV,s gekocht met een actie dat wij bij elk aankoop van dit type smart TV Samsung UE55Es8000 een reclame actie van €250,elk zouden krijgen,maar nu zijn we
bijna 8weken verder en nog steeds geen geld ontvangen.
Wij hebben alles opgestuurd wat er gevraagd werd Copy bon v/d aankoop.Wij vinden dat ,wanneer jullie reclame,s maken dit wel moeten nakomen.

Wij zijn pas tevreden wanneer er geld is gestort op mijn rekening en hopen dat het geen reclame stunt is.
Natuurlijk willen wij gauw een oplossing van jullie ,want ik ben van plan om dit aan raddar door testuren!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste heer / mevrouw Schaegen, Naar aanleiding van uw klacht willen wij u verzoeken om uw vraag te richten aan onze actieafdeling, zij zullen u vervolgens voorzien van het antwoord. Wij adviseren u om de volgende website te bezoeken: helpdesk.acties.nu Hier kan u een account aanmaken en vervolgens uw vraag stellen. De actieafdeling zal uw vraag zo spoedig mogelijk per mail beantwoorden. Rekesh Samsung Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 17 december 2012 om 10:28 geantwoord

Beste heer / mevrouw Schaegen,

Wij adviseren u om de volgende website te bezoeken: helpdesk.acties.nu

Rekesh
Samsung Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door B.Schaegen