Klacht: Geen geld gekeregen

op 11 september 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk heb in turkije 09-09-2016 van uit bank automaat geld pinnen maar geen geld gekeregen. . Dit bedrag is afscrijfen van mijn rekening. Wat kan ik doen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug op storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 september 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Metin,

Staat het bedrag in reservering? Dan staat er een * achter de transactie. Dit kan komen te vervallen. Als het wel afgeschreven wordt dan kun je het best een e-mail sturen naar ing@ing.nl, met daarin je gegevens en de details van de transactie, dan starten we een onderzoek.

Groet,

Roos
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Metin Serbet