Klacht: Geen geld

op 19 juni 2018 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik ben Justin en ik heb 4 telefoons en eeneen ipad opgestuurd zo’n 4 weken geleden. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en dus ook geen geld. Ik heb al gemaild: geen reactie! Ik heb wel gezien via de TrackTrace dat het pakketje bij Zonzoo is aangekomen. Ik hoop snel reactie te krijgen van u! Bedankt!

Justin

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door justinraats2003