Klacht: geen gehoor klantenservice

Soem op 03 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een abbo afgesloten eind juni (dacht he, we kunnen weer trainen) nou geen aansluitingskosten en maand juli gratis.

Klacht 1; Bij inschrijving ging er toch een maand bedrag vanaf. Nou toch betaald voor de maand juli.

Klacht 2; Heb vervolgens NOOIT een bevestiging ontvangen waardoor ik dus geen ‘pasnummer’ had en mijn plekje in de gym dus ook niet kon reserveren (corona regels)

Volgende dag nog even berichtje gestuurd op facebook en een email over het feit dat ik geen bevestiging heb ontvangen. Geen reactie.
Dus ik had zo iets van laat maar ik stuur ze een herroepingsemail. Want ik kan toch niet trainen aangezien ik niet kan reserveren en plus maand juli zou gratis zijn.

Aangezien basic-fit niet telefonisch te bereiken is heb ik:
4 e-mailtjes verzonden.
3 facebook berichten.
En 3 Instagram berichten.
Langs gegaan op locatie maar zij konden niets doen aan mn uitschrijven, dit moest echt via klanten service.

LIKE WTF.

Ik wil me per direct uitschrijven. (En hier ook niks voor betalen aangezien men recht heeft op 14 dagen bedenk tijd en ik genoeg had aan 2)
Mijn geld van de maand juli terug.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 juli 2020 om 08:33 geantwoord

Beste Soumia,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat jij tot op heden nog geen reactie hebt vernomen van onze klantenservice. In verband met de grote drukte wegens onze opening, kan het voorkomen dat het langer duurt voor jij een reactie van ons ontvangt. Onze excuses hiervoor.

Ik ben het even voor je gaan nakijken en zie dat mijn collega jouw herroeping al heeft verwerkt in onze administratie en jou per e-mail een bevestiging heeft gestuurd. Je hebt op dit moment dus geen actief lidmaatschap meer. Wat betreft jouw betaling, vragen wij onze leden altijd om tijdens de inschrijving 1 volledige contributie te betalen. De betaling welke jij hebt gedaan was dus de eerste contributie na jouw gratis periode. Uiteraard ontvang je deze betaling nu weer terug op jouw rekening.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Soem