Klacht: Geen gehoor en geen restitutie

op 25 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reis naar Lissabon is voordat de landelijke restricties in Nederland en Portugal in gingen geannuleerd. Sinds halverwege maart 2020 geen reactie van klantenservice. Zelf contact met vliegmaatschappij gehad en zij hebben geld aan Budgetair teruggestort. Wij hadden een annuleringsverzekering via Unigarant maar bij het aanspreken hiervan worden alleen leugens verkocht en als zij uitgeluld zijn, verwijzen ze naar het reguliere contactmailadres waar al 2,5 maand geen reactie op komt. Kortom je kan fluiten naar je geld en ze hebben niet eens de ballen om dit je te vertellen.

VERMIJD TRAVIX, BUDGETAIR, CHEAPTICKETS EN ALLE ANDERE OPLICHTERSBEDRIJVEN DIE BIJ DEZE BOEVENBENDE HOREN!

Gewenste Oplossing:

Volledige restitutie.

Alle klachten die gemeld zijn door TimSemeijn